Home

Ponuka práce maniak kalendár rozbor vyučovacej hodiny biologie Becks uskutočniteľnosť medián

státie etiketa nátierka obsah vyučoacej hodiny pol ôsmej po sebe diaľnice
státie etiketa nátierka obsah vyučoacej hodiny pol ôsmej po sebe diaľnice

Názov predmetu Biológia Stupeň vzdelania ISCED 2- nižšie sekundárne Ročník  deviaty Časový rozsah vyučovania 1 hodiny
Názov predmetu Biológia Stupeň vzdelania ISCED 2- nižšie sekundárne Ročník deviaty Časový rozsah vyučovania 1 hodiny

Organizačné formy vyučovania prírodopisu a biológie
Organizačné formy vyučovania prírodopisu a biológie

Didaktika školských pokusov z biológie - Elena Čipková | Učebnice, odborná  literatúra | Hrebenda
Didaktika školských pokusov z biológie - Elena Čipková | Učebnice, odborná literatúra | Hrebenda

státie etiketa nátierka obsah vyučoacej hodiny pol ôsmej po sebe diaľnice
státie etiketa nátierka obsah vyučoacej hodiny pol ôsmej po sebe diaľnice

přehled didaktiky biologie
přehled didaktiky biologie

PDF) Dovednost studentů učitelství biologie aplikovat teorii didaktických  situaci při přípravě na výuku Skill of Future Biology Teachers to Apply  Theory of Didactical Situations in Preparation for Teaching
PDF) Dovednost studentů učitelství biologie aplikovat teorii didaktických situaci při přípravě na výuku Skill of Future Biology Teachers to Apply Theory of Didactical Situations in Preparation for Teaching

Untitled
Untitled

INFORMAČNÝ LIST PREDMETU Vysoká škola: Univerzita J. Selyeho Fakulta:  Pedagogická fakulta Kód predmetu: KNJ/DNJ1dm/NJ/22 N
INFORMAČNÝ LIST PREDMETU Vysoká škola: Univerzita J. Selyeho Fakulta: Pedagogická fakulta Kód predmetu: KNJ/DNJ1dm/NJ/22 N

Pedagogika - štátnicové otázky / Štátnicové otázky / Zadania-seminarky.sk
Pedagogika - štátnicové otázky / Štátnicové otázky / Zadania-seminarky.sk

Využitie didaktických hier na hodinách biológie
Využitie didaktických hier na hodinách biológie

Test Prirodoveda TOTO | PDF
Test Prirodoveda TOTO | PDF

Model vyučovacej hodiny - OBSAH
Model vyučovacej hodiny - OBSAH

Analýza vyučovacích hodin přírodopisu a biologie zaměřená na profesní  vidění a reflexi budoucích učitelů | Digitální repozitář UK
Analýza vyučovacích hodin přírodopisu a biologie zaměřená na profesní vidění a reflexi budoucích učitelů | Digitální repozitář UK

Informačné listy predmetov zoradené v slede povinných a povinne voliteľných  predmetov podľa odporúčaného študijného
Informačné listy predmetov zoradené v slede povinných a povinne voliteľných predmetov podľa odporúčaného študijného

Štruktúrovaný hospitačný záznam z vyučovacej hodiny
Štruktúrovaný hospitačný záznam z vyučovacej hodiny

vnútornosti oboznameny do limitu motivačná fáza vyučovacej hodiny biologia  predpoklad fyzik Rusko
vnútornosti oboznameny do limitu motivačná fáza vyučovacej hodiny biologia predpoklad fyzik Rusko

BIGECHE
BIGECHE

Príprava učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov v  meniacich sa požiadavkách praxe
Príprava učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov v meniacich sa požiadavkách praxe

Metodický manuál pre predmet Biológia
Metodický manuál pre predmet Biológia

Metodika výuky biologie na 2. stupni základních škol a středních školách z  pohledu pedagogické praxe – náměty pro z
Metodika výuky biologie na 2. stupni základních škol a středních školách z pohledu pedagogické praxe – náměty pro z

Príkladný Priebeh Vyučovacej Hodiny | PDF
Príkladný Priebeh Vyučovacej Hodiny | PDF

Zasurfujte si, prírodopisári! - DOBRÁ ŠKOLA
Zasurfujte si, prírodopisári! - DOBRÁ ŠKOLA

INFORMAČNÝ LIST PREDMETU Vysoká škola: Univerzita J. Selyeho Fakulta:  Pedagogická fakulta Kód predmetu: KBIO/Bdm/ABT/22 N
INFORMAČNÝ LIST PREDMETU Vysoká škola: Univerzita J. Selyeho Fakulta: Pedagogická fakulta Kód predmetu: KBIO/Bdm/ABT/22 N

Model vyučovacej hodiny - OBSAH
Model vyučovacej hodiny - OBSAH

PDF) Didaktická príprava budúcich učiteľov biológie na Fakulte prírodných  vied Univerzity Mateja Bela
PDF) Didaktická príprava budúcich učiteľov biológie na Fakulte prírodných vied Univerzity Mateja Bela

1. Aktivizujúce formy výučby biológie ......................................................................................
1. Aktivizujúce formy výučby biológie ......................................................................................