Home

syn koniec laptop tištanova organizácia vyučovacej hodiny komfortné že finančné

PDF) PARTICIPÁCIA A INTERAKCIA ŽIAKA SO SLUCHOVÝM POSTIHNUTÍM S ROVESNÍKMI  V TRIEDE | Vladimira P O L A C K O V A Belikova - Academia.edu
PDF) PARTICIPÁCIA A INTERAKCIA ŽIAKA SO SLUCHOVÝM POSTIHNUTÍM S ROVESNÍKMI V TRIEDE | Vladimira P O L A C K O V A Belikova - Academia.edu

Výchova v pedagogickom výskume a praxi - Slovenská ...
Výchova v pedagogickom výskume a praxi - Slovenská ...

Ako implementovať formatívne hodnotenie do výučby prírodných ... |  direktor.sk
Ako implementovať formatívne hodnotenie do výučby prírodných ... | direktor.sk

Univerzita Konštantína filozofa v Nitre ANALÝZA VYUČOVACEJ HODINY V  KONTEXTE UČEBNEJ MOTIVÁCIE ŢIAKOV Autoreferát dizert
Univerzita Konštantína filozofa v Nitre ANALÝZA VYUČOVACEJ HODINY V KONTEXTE UČEBNEJ MOTIVÁCIE ŢIAKOV Autoreferát dizert

1. Akademická  angličtina.....................................................................................................
1. Akademická angličtina.....................................................................................................

1. Dejinný vývoj teológie a dogiem v  NV.....................................................................................
1. Dejinný vývoj teológie a dogiem v NV.....................................................................................

PoŽeHNANé SvIAtKy
PoŽeHNANé SvIAtKy

Informácie o štúdiu 2010/11 (.pdf) - Pedagogická fakulta KU
Informácie o štúdiu 2010/11 (.pdf) - Pedagogická fakulta KU

Didaktika – Vydanie 2/2022 | direktor.sk
Didaktika – Vydanie 2/2022 | direktor.sk

Heuristická metóda (metóda objavovania) | direktor.sk
Heuristická metóda (metóda objavovania) | direktor.sk

1. Diagnostika a prognostika v špeciálnej  pedagogike.......................................................................  2
1. Diagnostika a prognostika v špeciálnej pedagogike....................................................................... 2

1. Akademická  angličtina.....................................................................................................
1. Akademická angličtina.....................................................................................................

1. Administrácia operačných  systémov.......................................................................................
1. Administrácia operačných systémov.......................................................................................

Kniha: Hodnotenie v školskej praxi (Katarína Tišťanová) | Martinus
Kniha: Hodnotenie v školskej praxi (Katarína Tišťanová) | Martinus

1. Alternatívne prístupy vo  vzdelávaní.....................................................................................
1. Alternatívne prístupy vo vzdelávaní.....................................................................................

INOVATÍVNE TRENDY V ODBOROVÝCH DIDAKTIKÁCH Prepojenie teórie a praxe  výučových stratégií kritického a tvorivého mysle
INOVATÍVNE TRENDY V ODBOROVÝCH DIDAKTIKÁCH Prepojenie teórie a praxe výučových stratégií kritického a tvorivého mysle

UČITEĽSKÝ ZÁKLAD
UČITEĽSKÝ ZÁKLAD

1. Determinanty vývinu jednotlivca s mentálnym  postihnutím...........................................................3 2.  Dia
1. Determinanty vývinu jednotlivca s mentálnym postihnutím...........................................................3 2. Dia

SLOVO NA ÚVOD
SLOVO NA ÚVOD

VVYSOKÁ ŠKOLA DTI
VVYSOKÁ ŠKOLA DTI

Základné pohybové kompetencie detí mladšieho školského veku
Základné pohybové kompetencie detí mladšieho školského veku

VVYSOKÁ ŠKOLA DTI
VVYSOKÁ ŠKOLA DTI